دلینادلینا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس دلینا آرام دل ما

دلبری و شیرینکاری های هفت ماهگی😍❤

1397/4/11 0:45
نویسنده : مامان آزی
412 بازدید
اشتراک گذاری

چرا نزایم دختری جام بندازه تو پنج دری روم بکشه پارچه زری کییییییییی اومدهههه مادر زن(مامان آزاده😆) لقمه بزن مادررررر زن 😆😆😆😆😆

من به قربون خانومچه تربچه جاش تو باغچه بشم که این اشعار براش خونده میشه فسقل خانوم هم ریسه خنده میرن و در نهایت سکسکه میگرن تا نیم ساعت😅

چیکار کنم زودی بزرگ نشی مامانوووو آخه عاشق دلبریهای این روزهات هستم قشنگم زیباروی مادر دیگه غرغرها و اغوها خیلی وقته تبدیل به بَبَ (بابا) شده👨 اَب(آب میگی اونم با تار صوتی فوق العاده نازک که من قربووووون تارصوتت بشم) و الفاظ دیگری که فقط خووودم و خوودت میفهمیم😁 قربون اون دست دادنهای کپلت و دس دسی کردنهات بشم 👏 غذاخور حرفه ایی هم شدی برای خودت مامان آزی هم که سرش میخاره واسه انواع و اقسام سوپ های نی نی درست کردن دیگه کار این روزهای مامی شده سوپ خوشمزه برای دلین مامان پختن و غذا مقوی به دایان آجی دادن عاشق همین کارهای مادرانه هستم 🍜🍳🍛 بابا داوود جوووون دلمون هم این روزها اشعاری میسرایند که خدایی حیفِ برات یادگاری ننویسم که صدالبته من درآوری از خودش😂 نانی بابا (که این مرحله یه ماچ حواله میکنه😁) یارررر پدر عشققق پدر(ماچ دوم و کمی محکمتر😆) (دیگه شدت میگیره و در عالمه شمارو به بالا و پایین پرتاب کردن و شما غش و خنده و ضعف رفتن میخونه..)😂😂نانادون نمکدون یه قندون جیگردون... 😂😂😂

الهیییییی من فدای بابا مهربونتون و دو تا دخترهای از ماه زیباترم بشم سه تا عشق و نفس خدایا مرسیییی...🙌😍👨👸👸😘😘😘😘

مراحل پختن سوپ خوشمزه و عصاره گرفتن از ماهیچه و بسته بندیهای عروسکی😍 گوشت و مرغ مخصوص نی نی طلا👼👼👼

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
11 تیر 97 5:57
محبت
مامان آزی
پاسخ
❤😘