دلینادلینا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس دلینا آرام دل ما

9ماهه آرام با آرامترین مسکن قلبم👸👼

1397/6/25 17:36
نویسنده : مامان آزی
307 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان شیرینم نباتم آرامش قلبم زیباروی مامان قربون وجودت بشم آخه تو چقدر خوبی همه چیزم👼😍 فرشته آرامش بخش ژلوفن قوی قلب من و بابایی چه خوبِ تو رو داریم چه خوبِ هرروز با شیرین کاریها و دلبریهات قند تو دل هممون آب میکنی.بزرگگگگ نشووو لطفا مامانیییی دلم برای این روزهات و شیرینیهاش تنگ میشه فدات بشم که هروقت این جمله بهت میگم غش میکنی از خنده😄❤ از کدوم عشقولانهات بگم دس دسی سرسری کردنت بابا و ماما و دردر گفتنهات یا اون بوس هایی که لبت غنچه میکنی و فقط و تنها برای بابا داوود میفرستی و بابا داوود بی اختیار در همون لحظه میخواد قورتت بده مامانی سرتاپا عشقیییی بخدا😘😘 دیگه رسما هم بازی خونه سازی آجی دایانا هم شدی آی عشششق میکنم لذت غیرقابل توصیفی هست وقتی میبینم چطور هردوتون با ذوق نشستین کنار هم و بازی میکنید و تو با اون دست کپل و کوچیکت سعی میکنی مثل خواهر قشنگت آجرهارو روی هم بچینی الهیییی من قربون هردوتون بشم👭❤❤

این روزها مشغول آشپزی و پخت هر روز یه نوع سوپ و دسر خوشمزه برای خانومچه مامان هستم تا بتونی خوب بخوری و قوی بشی💪👯قربونت بشم که هنوز دندونم در نیاوردی😄 پیرزن کوچولو مامان و بابایی ماهروی ما دوستتت داریم زیادددد آرامش قلب💝

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)