دلینادلینا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس دلینا آرام دل ما

بابای پوشک 👋و روز دختر مبارک🎉😍

1398/4/12 23:30
نویسنده : مامان آزی
647 بازدید
اشتراک گذاری

خانومچه زیبا و باهوش مامان😍 دلبرجونم عشقِ مامانشه جونِ مامانشه 💖 معجزه زندگیم سه روز از واکسن هجده ماهگیت گذشته بود که در یه حرکت کاملا غافلگیرانه نی نی جیشو مامان😇 تبدیل به یه کودک مستقل شد صبح وقتی بیدار شدی دیدم پوشک باز میکنی و میگی دیش و دنبال چیزی بودی که مثل دستشویی فرنگی باشه و بشینی😂منم سریع مبل دیش صورتی خوشملی آوردم😍 و شما نشستی و دیش کردی قربونت بشم که از ذوق فقط غش نکردم واسه مامان غیرقابل باور بود که چقدر زود دخترم به این مرحله حساس رسیده و کاملا خودخواسته و بدون هیچ آموزشی از سمت مامان داره مستقل میشه این فقط یه معجزه از سمت خدا برای هر مادری میتونه باشه🙏😍👯

من از اینکه زود باشه از پوشک باز کردن و از این مسائل علمی خلاصه سریع باز پوشکت کردم ولی جیگرم پوشک نمیخواد دیگه و چسبش باز میکردی پرتش کنی وقتی باز کردم پوشکت گفتی دسی دَد نه(یعنی دستت درد نکنه)اینجا بود که دیگه مامان سکته شوق زدماااا😁 گفتم خدایاااا من رو میکشی من طاقت این حجم از هیجان و دلبری ندارم که در جواب گفتی نههههه(یعنی خدانکش مامانی😂😂😘😘)دیگه اینجا بود  فشردمت سخت تو جیگرم و بوس سرتاپات کردم😍 😘 

پرنسسم تا دیش یا پی پی میاد با اشاره میگفتی دیش و اونم دستت با اشاره به اون قسمت و بال بال زدن انگشتات به حالت اینکه بوبد میده😂😂میگی اَه اَه این اه اه رو چنان ظریف و با عشوه و ناز میگی که دلم میخواد قورتت بدم اینقدر آجی دایانا عاشق این حرف زدنتِ و بوست میکنه که منم یهو جفتتون میکشم بغلم و اونقدر ماچتون میکنم که به سکسکه میندازمتون😄😘😘 خدایا شکرت هزاران بار شکر مادر شماها بودن لذت فراوونی داره خداحفظتون کنه برام دخترهای با ارزش زندگیمون🙏🙏

خوب روز دختر هم برهمه فرشتهای سرزمینم به خصوص خوشگلهای عاقل و زیبا خونم مبارک یه جشن خودمونی واسه نفسهامون گرفتیم و مامانی یه کیک شکلاتی پختم و به نظر و خواسته دایانا تزیین یه عروسک دختر با دامن خامه ایی صورتی شد و حسابی روز دختر خوش بهتون گذشت😍 

خانومچه صورت نشسته درحین عملیات😅😅😅

 

پسندها (4)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
14 تیر 98 13:57
روزت مبارک فرشته کوچولو😘
مامان آزی
پاسخ
🌹🌹