دلینادلینا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس دلینا آرام دل ما

پیش دبستانی جوانه🌱👩‍🎓

1402/7/7 2:37
نویسنده : مامان آزی
143 بازدید
اشتراک گذاری

آرامشِ جانم دلینا ،خانومچه ای که با بدنیا آمدنت، آغاز شادی قلب تمام خانواده شدی
حالا شما تاج سرم، خوش زبان ما
چشم برهم زدنی بزرگ شدی و آماده برای دوره ی جدیدی از زندگیت هستی🥰😍👩‍🎓
با اینکه این تجربه دوم مادرانه مامان آزی هست، اما شوق و ذوق رفتنت به پیش دبستانی تو وجودم غوغا به پا کرده از چندماه قبل با اشتیاق غیرقابل توصیف باهم دنبال خرید لوازم تحریر و بسته بندی وسایل هات و فرم مدرسه بودم و با هرلحظه حس و حال خوبش سپاس گزار خدایی بودم که برای بار دیگه به من فرصتی داد تا همراه تو، کودکی کردن و کاردستی درست کردن و صبح زووود بیدار شدن برای تزیین تغذیه سالم😍باتمام وجودم دوباره تجربه کنم 🙏 کودک درونم همچنان شادو فعال تمام قد پا به پای دخترکم برای شکفتن و جوانه زدنت با جان و دل ایستاده🌱

قربون قد و بالای قشنگت که با اعتماد به نفس فراوون و شاد روز اول وارد کلاس شدی و با ما خداحافظی کردی که یعنی برگردیم خونه اما مامان آزی به اندازه شما قوی نیست🥲 استرس جدایی وجودم گرفته بود، تمام مسیر برگشت اشک شوق از چشمام سرازیر بود ،دلینای باهوشم من به تو ایمان دارم که بهترین خودت میشی و مسیری که آغاز کردی با پشتکاری که در تو میبینم به تمام هدف های آیندت خواهی رسید، یادت باشه من و بابا داوود عاشقتیم و در کنارت محکم ایستادیم تا در پناه خدا بهترین ها برات رقم بخوره 🙏👩‍🎓💖🧿

مامان آزی عاشق این خانومچه مینیون🥰

برچسب جذابی که برای وسایل دخترکم طرح زدم و آماده کردم دلینام عاشقش شد🥰👩‍🎓

ماه قشنگم با تولد هر عضو خانواده ایشون هم هدیه مخصوص خودش دریافت میکنه🥴😊💖🌝😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)