دلینادلینا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس دلینا آرام دل ما

تولد یکسالگی آرام دلِ پاییزی ما🎊👼🍁🍁🎊

1397/10/5 15:51
نویسنده : مامان آزی
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

عشقققق،نفسسس،زیبای من،آرام دلِ ما، مهربون و خوش زبون و خوردنی مامان تولد یکسالگیت هزاراااااان بار مبارک🎈🎈🎈🎈🎈🎈🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

از کدوم دلبریهات بگم از کدوم شیرین زبونیهات بگم که شدی شادی خونمون، خانومچه من دختر پاییزی من امسال تولدت خانوادگی گرفتم خانواده خوب بابا داوود و خانواده خودم مامان مینا و خالها خیلی خوش گذشت بنظرم به شما هم کنار بچهای عمه حسابی خوش گذشت👬👭

تم تولدتم تم پاییز انتخاب کردم میخواستم یه تمِ کاملا طبیعی باشه😊🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

 همه تزئینات و دیزاین رو خودم و بابا داوود جیگرم انجام دادیم وای وای که مامانی چه لحظات شیرینی بود وقتی با بابایی اون برگها و چوبهای درخت رو به دیوار میزدیم و تزئین میکردیم و ریسه میرفتیم از کارهامون😂 فدای صبر و حوصله بابا داوود بشم که همیشه تو این سرخوشیهام😆 و هر کاری کنارم هست و همراهیم میکنه...💏

از کجای این دیزاین وتم بگم که چقدر دوندگی داشت بابایی و دوستش تو جاده های شیراز دنبال برگ پاییزی و کاج و چوب درخت در تجسس و جمع کردن و فیلمش واسم میفرستاد😆وای چی بگم که عشق شما جوجها چقدر قوی که من و بابایی رو به هر کاری وادار کرده ؛عاشق همین لحظات زندگیمم که روزهای شاد زندگیت رو خودمون و با هنرهای خودم تدارک ببینم 😍 

اما کیییییک زیبا تولدت که مدل کدو بود خودم پختمممم،اولش پیش خودم گفتم سختِ بابایی هم دائم میگفت بده بیرون گفتم نه من میتونم دوست دارم میخوام حتی کیک تولدش هم هنر دستِ مامان آزی باشه 😊 و بالاخره مثل همیشه تلاشم به بهترین شکل ممکن به ثمر نشست و کیک فوق العاده شد هم طعمش هم ظاهرش البته اینجور که خانواده بابایی حسابیییی تعریف میکردن 😄

خوشگلِ خونمون امیدوارم وقتی بزرگ شدی خودت هم از دیدن این عکسها و یادگاریهای تولدت لذت کافی ببری..

 خدارو هر لحظه و ثانیه شکرگزارم که برای بار دوم من رو لایق مادر بودن و مادر تو بودن دونست،ممنون که دختر و مونس و آرام دلِ ما شدی🙏😍💞

 

پسندها (1)

نظرات (1)

mahyamahya
10 خرداد 98 14:24
عشقم تولدت مبارک 
انشالله 1485215515454145254154552بشی گوگولی
مامان آزی
پاسخ
💝😍😘😘