دلینادلینا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

پرنسس دلینا آرام دل ما

سی ماهگی زیباروی ما👸

1399/3/16 22:00
نویسنده : مامان آزی
489 بازدید
اشتراک گذاری

​​​​​​خوشگل خوشمزه خوش زبون مامانشی ،ای شیرین ترین شیرین زبونم ای باهوش ترین پرنسس رویاهام تورا باید بوسید و هرلحظه سپاس گزار خدا بود🤩😘

آخه دلبر زیبارو تو چرا اینقدر زود داری بزرگ میشی من دلم برای این خوش زبونی ها تنگ میشه هاااا 🤗یعنی چنان عقل و هوش من و بابا داوودی و اهل بیت منزل رو بردی که قابل توصیف نیست دست کلید بابا هم هستی لحظه ای بدونش نمیتونی قربون عشق بین پدرو دختری بشم عشقهای من⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️

از شعر خوندنت بگم که چندین شعر حفظ و زیرزبون تو خونه میخونی و راه میری آها قرآن خوندنت من فدا بشم که جیگررر میخونی😀 به نام خداوند بقچنده و مخبان 😅😅😅 دیگه بقیش ضبط شده برات محفوظ نگه داشتم ،خدای من کی شما این سوره ها یاد گرفتی آخه آجی فقط دوبار ویس صدا و خوندن سوره ها برای معلمش آنلاین فرستاد چطور شما تو هوا گرفتی و حفظ شدی من باید قورتت بدم نفسسس قشنگم 🤗😘خدا تورو حفظ کنه برامون هر روز خندیدن و بازی کردن و بزرگ شدنت ببینیم و نهایت لذت ببریم،خدای شکرت🙏🧿

🎊🎂🍊😋

کیک خور حرفه ای مامان ناپلئونی عشقست⁦☺️⁩🤩🤩

عیدفطر ۹۹ با پخت خوش مزجات 🤩

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)