دلینادلینا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس دلینا آرام دل ما

سنوگرافی پرنسس نازم

1396/7/7 15:19
نویسنده : مامان آزی
220 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر جیگرهااا خوشگل دخترها جوجه طلایی مامانی الهی دورت بگردم که این روزها با هر دور زدنت و سکسکه کردنت تو دلم خنده به لبم میاری یعنی رسما حال و هوای من و بابا داوود و همه خانواده عوض کردی تفریح این روزهای خالها و مامان مینا و دایانا جونی شده خیره شدن به شکم مامان آزی و گرفتن مچ نی نی هنگام وول خوردن😂 تازه جای خوشمزش اینجاست که تا جاییم درد میگیره میگم آخ😣 دایانا جونی میگه چیه مامان خواهرم لگد میزنه. اینقدر این روزها خوشحاله که اجازه نمیده کسی دست به شکمم بزنه میگه مامانی من دیگه تنها نیستم وقتی میرم پارک احتیاج به دوست پیدا کردن ندارم چون خودم خواهر دارم و با اون میرم پارک و بازی😍وای که قربون شیرین زبونیش بشم دلم میخواد جفتتون بزارم کنار هم و قورتتون بدم که با اومدنت شادی به دلمون آوردی مامانیبغل مامان جونی آزمایش قند هم انجام دادم که هم 3ماهگی و هم 7ماهگی شکرخدا خوب بود 🙏

یه سنو داپلر رنگی هم و وزنگیری از تمشک شیرینم انجام شد که اونم عالی بود و اینکه جنسیت پرنسس طلای مادر نهایی شد هر دو دختر گلهای مادر نعمت خواهر داشتن رو چشیدن الهی شکر 🙏👸👸👭

بخاطر سلامتی دومین پرنسس نازم یه روضه علی اصغر گذاشتیم و نذر شیر و کیک که داشتم رو ادا کردم😘

مامانی ختم قرآنی که برای سلامتی دختر نازم داشتم به لطف و کمک خدای مهربون تونستم به اتمام برسونم 🙏

از خدا میخوام مواظب همه نی نی ها باشه پرنسس خوشگل منم بسلامت بزاره بغلم🙏😇

سنوگرافی داپلر رنگی 30 هفتگی 👸💞

تمشک تبدیل شده به هندوانهفرشتهگیج

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)