دلینادلینا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس دلینا آرام دل ما

خانومچه هجده ماهه شد🎊😍

1398/3/18 2:10
نویسنده : مامان آزی
423 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک خوشگل و بلا👶 شکلات شیرین دل مامان، آی چه لذتی داره هر روز صبح چشم باز کنم و روی خندون و شیرین زبونیهات و دلبریهات رو ببینم، لطفا یه کم آرامتر بزرگ شو😆 قربونت بشم چون میدونم دلم برای این روزهات حسابی تنگ میشه👼،جونم دخملی یکسال و نیم من😍تا قبل از اینکه دوروز دیگه آمپول 18ماهگیت رو بزنیم😥😥😥 به افتخار یکسال و نیم شیرین با تو بودن دورهم جمع شدیم و با گرفتن عکسهای یادگاری خوشگل😍 و پخت یه کیک کاپوچینو که خودم دیگه چنان عاشقش شدم که هر چند دقیقه از خودم تعریف میکردم😂😂خلاصه شب خوبی گذروندیم... 

همیشه شاد ببینمت مامان تو بهترین هدیه الهی زندگیمون هستی🙏💖😘

بابایی جلسه کاری داشت و قرار نبود در جشن بیلرسوت پارتیمون😂شرکت کنه اما از اونجایی که همیشه و تحت هر شرایطی حتی در لحظه آخرم شده در کنارمون عاشقانه هست،دیگه اینجوری بود که از در ورود نکرده منزل و هنوز سلام نداده😂 چنین عکس زیبایی به یادگاری گذاشتیم😍

 

پسندها (3)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 تیر 98 11:40
ماشالله چه دختر نازی خانم کوچلو روزت مبارک